Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Leken: Hur tar du dej ur knipan?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OWester" data-source="post: 931353" data-attributes="member: 75946"><p>Jag köper en ny kanske, eller så får jag väl leva utan en mobil ett tag.</p><p></p><p></p><p>Du är hos din kompis och hans morsa är sjukt biffig. De serverar dig mat och du märker att den smakar extremt illa, men dina bordsvänner äter glatt och klagar inte. Du säger då att du är mätt, och tackar för maten. Då blir alla tysta och morsan säger att det finns massor av mat, du behöver inte vara blyg, ta för dig! Du säger då att du precis har ätit och morsan säger då att jag ändå måste ta några tuggor, av principskäl. Du vet att du kommer kräkas om du tar bara en tugga, men du har inget val. Om du vägrar så kommer du få rejält med spö, och du kommer aldrig få leka med din kompis igen. Alla sitter tysta vid bordet och blickarna är riktade mot dig..</p><p></p><p>Vad gör du? (Jag förväntar mig ett välgrundat och kreativt svar)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OWester, post: 931353, member: 75946"] Jag köper en ny kanske, eller så får jag väl leva utan en mobil ett tag. Du är hos din kompis och hans morsa är sjukt biffig. De serverar dig mat och du märker att den smakar extremt illa, men dina bordsvänner äter glatt och klagar inte. Du säger då att du är mätt, och tackar för maten. Då blir alla tysta och morsan säger att det finns massor av mat, du behöver inte vara blyg, ta för dig! Du säger då att du precis har ätit och morsan säger då att jag ändå måste ta några tuggor, av principskäl. Du vet att du kommer kräkas om du tar bara en tugga, men du har inget val. Om du vägrar så kommer du få rejält med spö, och du kommer aldrig få leka med din kompis igen. Alla sitter tysta vid bordet och blickarna är riktade mot dig.. Vad gör du? (Jag förväntar mig ett välgrundat och kreativt svar) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Leken: Hur tar du dej ur knipan?
Tillbaka
Topp