Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfulla chargers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Seybify" data-source="post: 992151" data-attributes="member: 138576"><p>Tack för alla svaren!</p><p>Har kollat lite på Downskis men då skidan och bindning säljs separat drar priset iväg lite. Ser ut som kompetenta skidor men utanför budgetten. </p><p>Black Crows Sevun 2 verkar vara lite för järnspettskaraktär, har jag fel? kollade "fri flyt flex index" här på forumet. </p><p>Så dem som återstår och de jag verkligen är intresserad av är:</p><p>K2 Sideseth</p><p>Atomic Automatic (Finns bara 179 på SC, någon som har tips på butik?)</p><p>Salomon 115</p><p></p><p>Har svårt att hitta Nordica skidorna för ett bra pris, så dem är tyvärr utanför leken. Något mer jag ska ta i beaktning? </p><p>Även funderingar gällande längden. 188 på sideseth och längsta automatic klingar rätt, men blir dem för tunga att dra omkring med? Inte viktmässigt, utan åk mässigt. Kommer inte ligga och åka pist eller så värst mycket skog med skidorna. Det är mer öppna ytor och gles skog.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Seybify, post: 992151, member: 138576"] Tack för alla svaren! Har kollat lite på Downskis men då skidan och bindning säljs separat drar priset iväg lite. Ser ut som kompetenta skidor men utanför budgetten. Black Crows Sevun 2 verkar vara lite för järnspettskaraktär, har jag fel? kollade "fri flyt flex index" här på forumet. Så dem som återstår och de jag verkligen är intresserad av är: K2 Sideseth Atomic Automatic (Finns bara 179 på SC, någon som har tips på butik?) Salomon 115 Har svårt att hitta Nordica skidorna för ett bra pris, så dem är tyvärr utanför leken. Något mer jag ska ta i beaktning? Även funderingar gällande längden. 188 på sideseth och längsta automatic klingar rätt, men blir dem för tunga att dra omkring med? Inte viktmässigt, utan åk mässigt. Kommer inte ligga och åka pist eller så värst mycket skog med skidorna. Det är mer öppna ytor och gles skog. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfulla chargers
Tillbaka
Topp