Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfulla chargers
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Seybify" data-source="post: 992200" data-attributes="member: 138576"><p>Tack för din synpunkt på Sidesetherna. </p><p>Verkar som om de är min typ av skida, gillar skidor som ligger mer åt charger hållet (tänkte jämförandet av auto och seth.) </p><p>Vilken längd kör du på? Var har du dem monterade? vad vill du ha ut av skidan (köpte du de för att köra puder, och i sådant fall för att kunna chargea eller för att kunna köra skogsåkning o dyl.) </p><p>Är själv 80/178 och har riktat in mig på 188 för att få ut stabiliteten av skidan, blir ju lite skogsåkning men det är något man får jobba på. Har ju mina Richtor om jag mot förmodan skulle vilja köra i snårskog.. </p><p></p><p>------</p><p>Har börjat kolla igenom min budget och försöker få in ett par Downskis i ekvationen (mest för att ha något att jämföra med) Kollat mycket på CD3 då många här verkar "ogilla" CD2. Finns det någon som kört dem och kan ge en kort genomgång hur ni tycker att dem upplevs, kanske rent av även kört Sidesethen och kan göra en kort jämförelse.</p><p></p><p>//</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Seybify, post: 992200, member: 138576"] Tack för din synpunkt på Sidesetherna. Verkar som om de är min typ av skida, gillar skidor som ligger mer åt charger hållet (tänkte jämförandet av auto och seth.) Vilken längd kör du på? Var har du dem monterade? vad vill du ha ut av skidan (köpte du de för att köra puder, och i sådant fall för att kunna chargea eller för att kunna köra skogsåkning o dyl.) Är själv 80/178 och har riktat in mig på 188 för att få ut stabiliteten av skidan, blir ju lite skogsåkning men det är något man får jobba på. Har ju mina Richtor om jag mot förmodan skulle vilja köra i snårskog.. ------ Har börjat kolla igenom min budget och försöker få in ett par Downskis i ekvationen (mest för att ha något att jämföra med) Kollat mycket på CD3 då många här verkar "ogilla" CD2. Finns det någon som kört dem och kan ge en kort genomgång hur ni tycker att dem upplevs, kanske rent av även kört Sidesethen och kan göra en kort jämförelse. // [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfulla chargers
Tillbaka
Topp