Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfulla skidor som komplement till RTM84
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RWD" data-source="post: 1146307" data-attributes="member: 29440"><p>Soul 7 HD är ju en lekfull och lättåkt skida. Hade den första Soul 7 HD (16/17) den kan du lätt gå på längsta modellen om du väger från 75kg och uppåt.</p><p></p><p>Sen gillar jag personligen Opinion 108 Charger som är just lite mer chargiga men tycker inte de är en svåråkt skida för det (en favorit), skulle tro att 108 reload är riktigt bra då det väl är efterföljaren till chargern.</p><p></p><p>Kör nu på Line SD 104 och BC Anima,</p><p>Riktigt bra skidor båda två, Animan är lite mer lik Opinion Charger men lite mer lekfull.</p><p>SD 104 är en väldigt lätt skida och lekfull men ändå grymt bra i pist och offpist.</p><p></p><p>Om jag prioriterar stabilitet och hög fart i lte större svängar så skulle jag välja Opinion 108 reloaded.</p><p>Lite lekfulare och lättare skida men ändå bra bett och pop i pist - SD 104</p><p>Stabilitet, hög fart men ändå lekfull utanför pist - Anima</p><p>Lätt, lekfull och kortare svängar - Soul 7HD</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RWD, post: 1146307, member: 29440"] Soul 7 HD är ju en lekfull och lättåkt skida. Hade den första Soul 7 HD (16/17) den kan du lätt gå på längsta modellen om du väger från 75kg och uppåt. Sen gillar jag personligen Opinion 108 Charger som är just lite mer chargiga men tycker inte de är en svåråkt skida för det (en favorit), skulle tro att 108 reload är riktigt bra då det väl är efterföljaren till chargern. Kör nu på Line SD 104 och BC Anima, Riktigt bra skidor båda två, Animan är lite mer lik Opinion Charger men lite mer lekfull. SD 104 är en väldigt lätt skida och lekfull men ändå grymt bra i pist och offpist. Om jag prioriterar stabilitet och hög fart i lte större svängar så skulle jag välja Opinion 108 reloaded. Lite lekfulare och lättare skida men ändå bra bett och pop i pist - SD 104 Stabilitet, hög fart men ändå lekfull utanför pist - Anima Lätt, lekfull och kortare svängar - Soul 7HD [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfulla skidor som komplement till RTM84
Tillbaka
Topp