Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Lekfulla Telemarkskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matsrosen" data-source="post: 1091684" data-attributes="member: 35674"><p>Hej! Vore kul att höra uppföljningen Edvin.</p><p>Jag har också ett par Cham men mina är bara 87 breda. Gillar dessa och gillar generellt skidor med lite kortare radie som jag tycker blir lite poppigare och roligare att åka pist. Med modern tiprocker och breda spetsar får man ändå lyft i offpisten och jag har med gott resultat kört mina Cham på Heliski i gränsen förra våren då det var kanonmycket snö.</p><p>Jag väljer nu mellan Mythic 97, Rossi Sky 7 HD, Blizzard Bonafide. Alla med radie under 20 m.</p><p>Hur går dina tankar?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matsrosen, post: 1091684, member: 35674"] Hej! Vore kul att höra uppföljningen Edvin. Jag har också ett par Cham men mina är bara 87 breda. Gillar dessa och gillar generellt skidor med lite kortare radie som jag tycker blir lite poppigare och roligare att åka pist. Med modern tiprocker och breda spetsar får man ändå lyft i offpisten och jag har med gott resultat kört mina Cham på Heliski i gränsen förra våren då det var kanonmycket snö. Jag väljer nu mellan Mythic 97, Rossi Sky 7 HD, Blizzard Bonafide. Alla med radie under 20 m. Hur går dina tankar? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Lekfulla Telemarkskidor
Tillbaka
Topp