Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Lekfulla Telemarkskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fogelberg" data-source="post: 1091695" data-attributes="member: 161740"><p>Jo jag hoppas på en kul säsong här i Hemavan. Tjejen min åker på backland 95 (dock alpinbindning) och har varit supernöjd med dem. Skall absolut dela mina synpunkter om jag får testa de skidorna men som du säger är det inte lätt att hitta demoskidor med NTN bindning. Demoskidorna från Soulskis kommer tyvärr också vara med alpinbindning men mina egna Touring 96 får jag med NTN. Farsan min har beställt Navis freebird med NTN så dessa är de skidor jag vet att jag kommer få testa i vinter. </p><p></p><p>Tror absolut att din alpina smak kan tillämpas i telemark också. Mythic 97 tror jag du skulle bli jäkligt nöjd med åkmässigt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fogelberg, post: 1091695, member: 161740"] Jo jag hoppas på en kul säsong här i Hemavan. Tjejen min åker på backland 95 (dock alpinbindning) och har varit supernöjd med dem. Skall absolut dela mina synpunkter om jag får testa de skidorna men som du säger är det inte lätt att hitta demoskidor med NTN bindning. Demoskidorna från Soulskis kommer tyvärr också vara med alpinbindning men mina egna Touring 96 får jag med NTN. Farsan min har beställt Navis freebird med NTN så dessa är de skidor jag vet att jag kommer få testa i vinter. Tror absolut att din alpina smak kan tillämpas i telemark också. Mythic 97 tror jag du skulle bli jäkligt nöjd med åkmässigt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Lekfulla Telemarkskidor
Tillbaka
Topp