Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfullt alternativ till Enforcer 93
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1290616" data-attributes="member: 161297"><p>Kan varmt rekommenderas. Frun står mer än gärna på skidor och även om hennes jobb tillåter work-cation när det är möjligt så stämmer de möjligheterna inte alltid överens med med snösäsongen. Så då skickar hon gladeligen iväg mig. Jag blir tydligen roligare att leva med då säger hon.</p><p></p><p></p><p>Då blir det till att investera i privatlektioner så hon får upp nivån och lämplig utrustning i julklapp; om det nu är pjäxor, handskar eller något annat som gör dagarna i backen roligare.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1290616, member: 161297"] Kan varmt rekommenderas. Frun står mer än gärna på skidor och även om hennes jobb tillåter work-cation när det är möjligt så stämmer de möjligheterna inte alltid överens med med snösäsongen. Så då skickar hon gladeligen iväg mig. Jag blir tydligen roligare att leva med då säger hon. Då blir det till att investera i privatlektioner så hon får upp nivån och lämplig utrustning i julklapp; om det nu är pjäxor, handskar eller något annat som gör dagarna i backen roligare. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfullt alternativ till Enforcer 93
Tillbaka
Topp