Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfullt alternativ till Enforcer 93
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="lainenR" data-source="post: 1295264" data-attributes="member: 153169"><p>Jag lärde (eller försökte lära…) mig åka switch, switch 180, butter och poppa med rätt timing och stance i barnbackarna när mina barn blev så pass stora att dom fixade knappliften själva. </p><p></p><p>Vill du gå åt det hållet så är nog ett par Line Blend perfekta, mjukare skidor får man leta efter men väldigt roliga.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="lainenR, post: 1295264, member: 153169"] Jag lärde (eller försökte lära…) mig åka switch, switch 180, butter och poppa med rätt timing och stance i barnbackarna när mina barn blev så pass stora att dom fixade knappliften själva. Vill du gå åt det hållet så är nog ett par Line Blend perfekta, mjukare skidor får man leta efter men väldigt roliga. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfullt alternativ till Enforcer 93
Tillbaka
Topp