Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfullt alternativ till Mantra 102?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sockerfarsan" data-source="post: 1278392" data-attributes="member: 15939"><p>Toppen, tack för snabba svar! Mantranär ett mobilt godståg och kräver verkligen fart för att vakna. Samtidigt är den förvånansvärt lättmanövrerad i låga farter. Men den är rätt död och plankig när det går långsamt.</p><p></p><p>Kul att du nämner Reckoner 102. Ena sonen har dem i 184 och de är superkul att studsa runt på men lite för lätta för mig att köra på. Jag skulle säga att motsvarande skida med lite mer ryggrad vore perfekt.</p><p></p><p>Jag har bl.a. sneglat på Armada ARV 96 och 106 som jag kan köpa superbilligt. Men 96:an kanske är för jibbig och 106:an lite för bred...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sockerfarsan, post: 1278392, member: 15939"] Toppen, tack för snabba svar! Mantranär ett mobilt godståg och kräver verkligen fart för att vakna. Samtidigt är den förvånansvärt lättmanövrerad i låga farter. Men den är rätt död och plankig när det går långsamt. Kul att du nämner Reckoner 102. Ena sonen har dem i 184 och de är superkul att studsa runt på men lite för lätta för mig att köra på. Jag skulle säga att motsvarande skida med lite mer ryggrad vore perfekt. Jag har bl.a. sneglat på Armada ARV 96 och 106 som jag kan köpa superbilligt. Men 96:an kanske är för jibbig och 106:an lite för bred... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lekfullt alternativ till Mantra 102?
Tillbaka
Topp