Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lengde på frontside carver
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="GoranC" data-source="post: 1026859" data-attributes="member: 138899"><p>Efter en dag i Trysil på mina V-werks 181 så kan jag inte säga annat än att det är ett par grymma maskiner</p><p>Själv väger jag 93 och är 193 lång</p><p>Skulle inte haft något emot ett par än länge, men det finns inte</p><p>Jag tror 176 är bra för dig valet är istället om du skall ha V-werks eller vanlig RTM </p><p>Prøvekjør hvis du har mulighet innen du kjøper </p><p>Rockern (pistrocker) er ikke mer en noen millimeter når du setter skiene sammen</p><p></p><p>//GC</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="GoranC, post: 1026859, member: 138899"] Efter en dag i Trysil på mina V-werks 181 så kan jag inte säga annat än att det är ett par grymma maskiner Själv väger jag 93 och är 193 lång Skulle inte haft något emot ett par än länge, men det finns inte Jag tror 176 är bra för dig valet är istället om du skall ha V-werks eller vanlig RTM Prøvekjør hvis du har mulighet innen du kjøper Rockern (pistrocker) er ikke mer en noen millimeter når du setter skiene sammen //GC [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lengde på frontside carver
Tillbaka
Topp