Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lengde på K2 Seth Viscious
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Telemarkingen" data-source="post: 156737" data-attributes="member: 42738"><p>Takk for responsen så langt.</p><p></p><p>Jeg har for øyeblikket et par Big Daddy (prøver å selge) og tenker at jeg kommer til å ha lignende ski i fremtida for de dagene hvor jeg kjører større åpne flater og hvor snøen er noe dårligere.</p><p></p><p>Mange anbefaler meg 189 jeg trodde at disse K2 skia var noe lengre enn andre ski mht lengden de angir (altså at de har noe mer konservative mål)?</p><p>Jeg kjører mye Hemsedal og der er snøen ofte variabel og skogen tett og vurderer derfor fremdeles 179 cm skia. Har tidligere i vinter kjørt på -06 mod. Scratch BC 185, syntes disse skia var gode, men de var tunge og nitrise i løypa. Jeg har prøvd Seth V. og vet at disse er bedre når det gjelder svinger.</p><p></p><p>Spørsmålet er om de tåler dropp og hvor god er fartstabiliteten på de korte vs de lange variantene?</p><p></p><p>PS. Jeg kjører alpint (ikke telemark)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Telemarkingen, post: 156737, member: 42738"] Takk for responsen så langt. Jeg har for øyeblikket et par Big Daddy (prøver å selge) og tenker at jeg kommer til å ha lignende ski i fremtida for de dagene hvor jeg kjører større åpne flater og hvor snøen er noe dårligere. Mange anbefaler meg 189 jeg trodde at disse K2 skia var noe lengre enn andre ski mht lengden de angir (altså at de har noe mer konservative mål)? Jeg kjører mye Hemsedal og der er snøen ofte variabel og skogen tett og vurderer derfor fremdeles 179 cm skia. Har tidligere i vinter kjørt på -06 mod. Scratch BC 185, syntes disse skia var gode, men de var tunge og nitrise i løypa. Jeg har prøvd Seth V. og vet at disse er bedre når det gjelder svinger. Spørsmålet er om de tåler dropp og hvor god er fartstabiliteten på de korte vs de lange variantene? PS. Jeg kjører alpint (ikke telemark) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Lengde på K2 Seth Viscious
Tillbaka
Topp