Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Les 2 Alpes?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Cityangels" data-source="post: 8007" data-attributes="member: 14132"><p>Hej !</p><p></p><p>Var i Les 2 Alpes förra vintern. Inte för att göra dig besviken men det var sista gången jag åkte dit. Visserligen finns det en del bra offpist repor. En heter Le Pissoar... pissoaren... shysst repa mellan två stycken berg, 250-300 meter lång 3-4 meter bred ränna. Sedan finns det också några bra repor upp på glaciären till vänster på toppen.</p><p></p><p>Angående bar livet finns det ganska mycket att önska. Det finns en bar som heter Rodeo klubb, inte så långt från UCPA centrat. Sedan finns det väl lite andra små ställen också som är schyssta.</p><p></p><p>Själv beger jag mig tillbaka till Valdisere igen. Skall vara där i en månad under v8-v11. Där finns det både bra offpist åkning samt schysst nattliv.</p><p></p><p>Lycka till i alla fall även om jag säkert har gjort dig lite besviken *ler*</p><p></p><p>Mvh Anders</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Cityangels, post: 8007, member: 14132"] Hej ! Var i Les 2 Alpes förra vintern. Inte för att göra dig besviken men det var sista gången jag åkte dit. Visserligen finns det en del bra offpist repor. En heter Le Pissoar... pissoaren... shysst repa mellan två stycken berg, 250-300 meter lång 3-4 meter bred ränna. Sedan finns det också några bra repor upp på glaciären till vänster på toppen. Angående bar livet finns det ganska mycket att önska. Det finns en bar som heter Rodeo klubb, inte så långt från UCPA centrat. Sedan finns det väl lite andra små ställen också som är schyssta. Själv beger jag mig tillbaka till Valdisere igen. Skall vara där i en månad under v8-v11. Där finns det både bra offpist åkning samt schysst nattliv. Lycka till i alla fall även om jag säkert har gjort dig lite besviken *ler* Mvh Anders [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Les 2 Alpes?
Tillbaka
Topp