Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les arcs 1800
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="thompson" data-source="post: 449253"><p>Tjena, jag har bokat en lägenhet i les arcs 1800 denna vinter. För tillfället är det jag o en polare, men vi letar efter 2 personer till att dela boendet med.</p><p></p><p>I slutet av augusti ska det betalas en depositon på 500£ som jag tar hand om, sedan ska resten vara betalt i slutet av oktober. Det kommer att gå på cirka 13.000 kr per skalle. Så om du är sugen att dra till frankrike tycker jag definitivt att du ska höra av dig så snackar vi mer om det!</p><p></p><p>Peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="thompson, post: 449253"] Tjena, jag har bokat en lägenhet i les arcs 1800 denna vinter. För tillfället är det jag o en polare, men vi letar efter 2 personer till att dela boendet med. I slutet av augusti ska det betalas en depositon på 500£ som jag tar hand om, sedan ska resten vara betalt i slutet av oktober. Det kommer att gå på cirka 13.000 kr per skalle. Så om du är sugen att dra till frankrike tycker jag definitivt att du ska höra av dig så snackar vi mer om det! Peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les arcs 1800
Tillbaka
Topp