Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Arcs/La Plagne 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bjersing" data-source="post: 1059754" data-attributes="member: 133932"><p>[USER=153708]@albinjidorf[/USER]</p><p>Har aldrig varit där tidigare men efter att letat efter ett stort område utan stor focus på fest fastnade jag för les arcs. Uppdaterar tråden när boendet börjar lösa sig.</p><p></p><p> [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER]</p><p>Tack för ett väldigt informativt svar!</p><p>Har väl tänkt mig att åka mest i les arcs men vill ju såklart kunna köra över hela området för att testa runt.</p><p>Gillar tanken på Bourg för att kunna leva lite mer normalt liv fast åka skidor hela dagarna, får väl se hur det blir med det. Gött med ett gäng åk ha på sin att göra lista! Ska se till att få hyfsad koll på vart det finns bra åkning innan jag drar ner tänker jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bjersing, post: 1059754, member: 133932"] [USER=153708]@albinjidorf[/USER] Har aldrig varit där tidigare men efter att letat efter ett stort område utan stor focus på fest fastnade jag för les arcs. Uppdaterar tråden när boendet börjar lösa sig. [USER=12924]@STORPOTATEN[/USER] Tack för ett väldigt informativt svar! Har väl tänkt mig att åka mest i les arcs men vill ju såklart kunna köra över hela området för att testa runt. Gillar tanken på Bourg för att kunna leva lite mer normalt liv fast åka skidor hela dagarna, får väl se hur det blir med det. Gött med ett gäng åk ha på sin att göra lista! Ska se till att få hyfsad koll på vart det finns bra åkning innan jag drar ner tänker jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Arcs/La Plagne 15/16
Tillbaka
Topp