Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Les Arcs med UCPA 17e Feb -12
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gazza1" data-source="post: 924860" data-attributes="member: 97821"><p>Är det någon mer som ska med UCPA till Les Arcs den 17:e Februari -12? Anledningen till att jag frågar det redan nu är att jag ska dit men kommer inte att åka med bussen utan kommer att ta mig dit för egen maskin. Däremot skulle jag jätte gärna vilja få med mina skidor på bussen istället för att betala en halv förmögenhet till flygbolagen. Speciellt med tanke på att jag har en plats i bussen som jag inte kommer att nyttja. Jag skulle vara på plats och lägga i packningen på bussen och hämta den när bussen väl är framme i Stockholm igen. </p><p></p><p>Så om det är någon vänlig själ där ute som känner sig manad att ta lite ansvar för mina grejer under bussresan ta gärna kontakt med mig på 0768-544666. Jag bjuder på nån drink eller mat ute när vi väl är framme i Les Arcs.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gazza1, post: 924860, member: 97821"] Är det någon mer som ska med UCPA till Les Arcs den 17:e Februari -12? Anledningen till att jag frågar det redan nu är att jag ska dit men kommer inte att åka med bussen utan kommer att ta mig dit för egen maskin. Däremot skulle jag jätte gärna vilja få med mina skidor på bussen istället för att betala en halv förmögenhet till flygbolagen. Speciellt med tanke på att jag har en plats i bussen som jag inte kommer att nyttja. Jag skulle vara på plats och lägga i packningen på bussen och hämta den när bussen väl är framme i Stockholm igen. Så om det är någon vänlig själ där ute som känner sig manad att ta lite ansvar för mina grejer under bussresan ta gärna kontakt med mig på 0768-544666. Jag bjuder på nån drink eller mat ute när vi väl är framme i Les Arcs. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Les Arcs med UCPA 17e Feb -12
Tillbaka
Topp