Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Deux Alpes/ La Grave
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Andreas_svensson" data-source="post: 118616" data-attributes="member: 34965"><p>Le Deux alpes är en förträfflig bra ort när det är gott om snö! Ingen hejd på åkningen om man gillar puder och har lavinsändareprylar. </p><p></p><p>Jag har inte så stor erfarenhet av boendet eller jobb möjligheter på orten; men hur som helst är jag vansinnigt sugen att göra en säsong/period där.</p><p>Får kanske ta fram den stora plånboken och betala vad det kostar. Jag jobbar för fullt och tänkte ta ca 4-5 veckor i alperna med fördel i Le 2 alps. Kan man jobba där så kan jag tänka stanna längre mig att ta "semester utan betalning", den möjligheten har jag.</p><p>Så ett intresse finns från min sida. Jag åker skidor förresten.</p><p></p><p>Hälsningar från Södertälje </p><p></p><p>Svensson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Andreas_svensson, post: 118616, member: 34965"] Le Deux alpes är en förträfflig bra ort när det är gott om snö! Ingen hejd på åkningen om man gillar puder och har lavinsändareprylar. Jag har inte så stor erfarenhet av boendet eller jobb möjligheter på orten; men hur som helst är jag vansinnigt sugen att göra en säsong/period där. Får kanske ta fram den stora plånboken och betala vad det kostar. Jag jobbar för fullt och tänkte ta ca 4-5 veckor i alperna med fördel i Le 2 alps. Kan man jobba där så kan jag tänka stanna längre mig att ta "semester utan betalning", den möjligheten har jag. Så ett intresse finns från min sida. Jag åker skidor förresten. Hälsningar från Södertälje Svensson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Deux Alpes/ La Grave
Tillbaka
Topp