Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Deux Alpes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="M_Tob" data-source="post: 27310" data-attributes="member: 30427"><p>Glisseur - om man inte vill forstå så gör man det inte heller!!! Efter din mail, så tror man jo att du vet alt som finns i Les 2 Alpes. Du har jo bara fisåkt på blå pister i stan och har inte " bryt dig att upptäcka vad som finns runt hörnet och annars så har du ju alltid tjuren på Rodeo bar". Kom igen nu!!! Du vet så klart inte vad som finns i det her underbara område af offpiste som säkert er for farligt til dit niveau. Jag er klar på at La Grave är underbart, men jag säger fortfarande att turen som første mand til St. Christophe är det bästa jeg någonsin har gjort. Det även om jag har kört La Grave mere än 50 gangar. Dansken.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="M_Tob, post: 27310, member: 30427"] Glisseur - om man inte vill forstå så gör man det inte heller!!! Efter din mail, så tror man jo att du vet alt som finns i Les 2 Alpes. Du har jo bara fisåkt på blå pister i stan och har inte " bryt dig att upptäcka vad som finns runt hörnet och annars så har du ju alltid tjuren på Rodeo bar". Kom igen nu!!! Du vet så klart inte vad som finns i det her underbara område af offpiste som säkert er for farligt til dit niveau. Jag er klar på at La Grave är underbart, men jag säger fortfarande att turen som første mand til St. Christophe är det bästa jeg någonsin har gjort. Det även om jag har kört La Grave mere än 50 gangar. Dansken. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Deux Alpes
Tillbaka
Topp