Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Deux Alpes
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Glisseur" data-source="post: 27311" data-attributes="member: 13861"><p>M Tob>></p><p>Jorå så att det.. Har försökt öppna ögonen varje gång jag tagit liften genom 2Alpes på väg från St. Christophe. Har verkligen försökt hitta bra offpist inbounds i 2Alpes men har ännu inte hittat något som det inte finns mer av på andra sidan berget. Antar från ditt svar att du antagligen har upptäckt alla åk från Dome de la lauze ner mot La Romanche och varianterna på St Cristophe (Olympique, Couloir de Burlan m.fl.), Pan de Rideau och Couloir des Fréaux m.fl. m.fl. m.fl. i LG. St Cristophe i puder är en mäktig upplevelse och en grandios tur men det finns bra mycket mer att finna på andra sidan än vad du någonsin kan hitta INOM 2Alpes område.</p><p></p><p>Visst, jag erkänner: jag är alltid skitskraj när jag åker i pisten i 2Alpes, där är det rent livsfarligt att vistas. Så det är klart var de riktiga brantåkarna håller sig i 2Alpes, och då gärna med en liten soirée på Rodeo Bar som avslutning.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Glisseur, post: 27311, member: 13861"] M Tob>> Jorå så att det.. Har försökt öppna ögonen varje gång jag tagit liften genom 2Alpes på väg från St. Christophe. Har verkligen försökt hitta bra offpist inbounds i 2Alpes men har ännu inte hittat något som det inte finns mer av på andra sidan berget. Antar från ditt svar att du antagligen har upptäckt alla åk från Dome de la lauze ner mot La Romanche och varianterna på St Cristophe (Olympique, Couloir de Burlan m.fl.), Pan de Rideau och Couloir des Fréaux m.fl. m.fl. m.fl. i LG. St Cristophe i puder är en mäktig upplevelse och en grandios tur men det finns bra mycket mer att finna på andra sidan än vad du någonsin kan hitta INOM 2Alpes område. Visst, jag erkänner: jag är alltid skitskraj när jag åker i pisten i 2Alpes, där är det rent livsfarligt att vistas. Så det är klart var de riktiga brantåkarna håller sig i 2Alpes, och då gärna med en liten soirée på Rodeo Bar som avslutning. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Deux Alpes
Tillbaka
Topp