Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Les deux alpes?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 606997"><p>Nu var det 2005 jag var där men tror det är ungefär som nu. Parken är svinbra, tror den ligger på en glaciär så den brukar vara öppen på sommaren också, många linjer, storlekar och en pipe, var där tidigt i Januari och då var den redan klar så kan hända att den finns där hela tiden. Off-pist finns det också men vet inget specifikt åk, dom har ju ett berg mitt emot på andra sidan staden som kan vara lite roligt också. Går även att gå till La Grave har jag hört, men har för mig att det gick snövesslor dit också ifall man vill ta en dag där.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 606997"] Nu var det 2005 jag var där men tror det är ungefär som nu. Parken är svinbra, tror den ligger på en glaciär så den brukar vara öppen på sommaren också, många linjer, storlekar och en pipe, var där tidigt i Januari och då var den redan klar så kan hända att den finns där hela tiden. Off-pist finns det också men vet inget specifikt åk, dom har ju ett berg mitt emot på andra sidan staden som kan vara lite roligt också. Går även att gå till La Grave har jag hört, men har för mig att det gick snövesslor dit också ifall man vill ta en dag där. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Les deux alpes?
Tillbaka
Topp