Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Les deux alpes?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gamlingen" data-source="post: 612247" data-attributes="member: 90325"><p>Kom just därifrån, är den lycklige som vann Nortlanders tävling här på Freeride ihop med sambon=). Bra med snö redan! Åker mycket offpist men inte park, kollade dock en del på duktigt folk. Vad jag kan bedöma finns det många fina linjer, några riktigt seriösa. Pipen var i jättefint skick. Så finns det en massa mindre hopp och skutt i olika "slide"områden. Offpisten blev iaf jag nöjd med, efter snöfall dan innan vi kom ner gick det att hitta kall orörd snö hela veckan. Några stora åk med lång och krånglig anmarsch var närmast orörda ännu på vår sista dag (jag vågade inte snoka rätt på dom ensam=( Det fanns också en hel del smala håriga åk som såg omväxlande inspirerande och avskräckande ut. Kort sagt, du har nog att göra en vecka, bara det har kommit lite nysnö.</p><p></p><p>Ha´re</p><p>Björn</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gamlingen, post: 612247, member: 90325"] Kom just därifrån, är den lycklige som vann Nortlanders tävling här på Freeride ihop med sambon=). Bra med snö redan! Åker mycket offpist men inte park, kollade dock en del på duktigt folk. Vad jag kan bedöma finns det många fina linjer, några riktigt seriösa. Pipen var i jättefint skick. Så finns det en massa mindre hopp och skutt i olika "slide"områden. Offpisten blev iaf jag nöjd med, efter snöfall dan innan vi kom ner gick det att hitta kall orörd snö hela veckan. Några stora åk med lång och krånglig anmarsch var närmast orörda ännu på vår sista dag (jag vågade inte snoka rätt på dom ensam=( Det fanns också en hel del smala håriga åk som såg omväxlande inspirerande och avskräckande ut. Kort sagt, du har nog att göra en vecka, bara det har kommit lite nysnö. Ha´re Björn [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Les deux alpes?
Tillbaka
Topp