Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Les Jours Blancs
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tomas_Jonson" data-source="post: 30378" data-attributes="member: 31267"><p>Tjena Ulf. Les jours blancs är en fransk rulle som är inspelad i MtBlanc trakten. Jag vet inte var man kan köpa den, jag försökte själv när jag var i Chamonix, men det var inte det lättaste. Jag vet att en kille som är med i videon, Stephane "Fanfan" Dan (tror att det är han som gjorde skidstuntsen i en bondrulle för ett tag sedan) jobbar som guide på en skidskola i Argentiere. Sök lite på det så borde du hitta honom, han skall vara ansvarig på nåt sätt. Jag tror att filmen är ca 35 min lång och kostar ca 25 Euro. Lycka till / Tomas Jonson</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tomas_Jonson, post: 30378, member: 31267"] Tjena Ulf. Les jours blancs är en fransk rulle som är inspelad i MtBlanc trakten. Jag vet inte var man kan köpa den, jag försökte själv när jag var i Chamonix, men det var inte det lättaste. Jag vet att en kille som är med i videon, Stephane "Fanfan" Dan (tror att det är han som gjorde skidstuntsen i en bondrulle för ett tag sedan) jobbar som guide på en skidskola i Argentiere. Sök lite på det så borde du hitta honom, han skall vara ansvarig på nåt sätt. Jag tror att filmen är ca 35 min lång och kostar ca 25 Euro. Lycka till / Tomas Jonson [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
Les Jours Blancs
Tillbaka
Topp