Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Menuires, nan som vart dar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matadoren" data-source="post: 66810" data-attributes="member: 37738"><p>Befinner sig i Les Menuires, orten i 3 valles brevid val thorens. Flog ner i fredags utan att veta vart vi skulle o hamnade tillslut i denna by. Vi ska skriva kontrakt pa lya imorrn sa vi undrar om det ar nan som vet natt om orten. Visst for fotterna ligger kanske varldens storsta skidsystem, men byn verkar inte allt for trevlig, typ modell panikbygge i under 70 talet, samt riktigt slitet. </p><p>Visst vi behover inte fest varje kvall men man maste ju anda trivas under de 3 manaderna. Samt att liftkortet kom som en chock, 870 euro for de tre dalarna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matadoren, post: 66810, member: 37738"] Befinner sig i Les Menuires, orten i 3 valles brevid val thorens. Flog ner i fredags utan att veta vart vi skulle o hamnade tillslut i denna by. Vi ska skriva kontrakt pa lya imorrn sa vi undrar om det ar nan som vet natt om orten. Visst for fotterna ligger kanske varldens storsta skidsystem, men byn verkar inte allt for trevlig, typ modell panikbygge i under 70 talet, samt riktigt slitet. Visst vi behover inte fest varje kvall men man maste ju anda trivas under de 3 manaderna. Samt att liftkortet kom som en chock, 870 euro for de tre dalarna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Menuires, nan som vart dar?
Tillbaka
Topp