Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Menuires, nan som vart dar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="superr" data-source="post: 66811" data-attributes="member: 35705"><p>hej jag har varit där för typ 17 år sen dyrt liftkort då oxå fotto skulle det vara oxå.</p><p>jag åkte monoski och skidor det var nytt med momo då.</p><p>baren på hotellet sög.man fick ta en liten korglift</p><p>upp till köpcentret diskot sög oxå.</p><p>skidåkningen va nog en av dom bättre jag gjort men man åkte</p><p>upp genom nästa by val thorans och ner för systemet i nästa dal tog ett öl stopp åkte lite till tog lunch sen va man tvungen att åka till baka för att hinna med sista liften tillbaks till sin egen dal. det häftiga va att backarna va preppade 60 meter brett och det va 30 meter</p><p>brett på båda sidorna om pisten bara lössnö</p><p>ett tips försök hamna i mitten dalen då hinner ni åka i alla dalar. maten ja kunde man inte franska vare ganska</p><p>kört. men det kanske är bättre där nu.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="superr, post: 66811, member: 35705"] hej jag har varit där för typ 17 år sen dyrt liftkort då oxå fotto skulle det vara oxå. jag åkte monoski och skidor det var nytt med momo då. baren på hotellet sög.man fick ta en liten korglift upp till köpcentret diskot sög oxå. skidåkningen va nog en av dom bättre jag gjort men man åkte upp genom nästa by val thorans och ner för systemet i nästa dal tog ett öl stopp åkte lite till tog lunch sen va man tvungen att åka till baka för att hinna med sista liften tillbaks till sin egen dal. det häftiga va att backarna va preppade 60 meter brett och det va 30 meter brett på båda sidorna om pisten bara lössnö ett tips försök hamna i mitten dalen då hinner ni åka i alla dalar. maten ja kunde man inte franska vare ganska kört. men det kanske är bättre där nu. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Les Menuires, nan som vart dar?
Tillbaka
Topp