Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Less på pjäxoroblem
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hellis81" data-source="post: 1144045" data-attributes="member: 167523"><p>Ingen aning.</p><p>Som sagt har ingen koll på om det fungerar eller inte. Är inte ens skidåkare själv, men jag vet hur mycket skidåkare gnäller på sina boots, som snowboardåkare har man inte de problemen.</p><p></p><p>Det är svårt att hitta några recensioner, finns en på Amazon.</p><p>Enligt intervju med tillverkaren så använder han de på alla underlag och alla delar av berget.</p><p>Men det ska man säkert ta med en nypa salt.</p><p>En recension är inte heller mycket att gå på.</p><p></p><p>Det man däremot ser är att man hamnar nog någon centimeter högre upp än med vanliga skidboots. Frågan är hur det påverkar.</p><p>I övrigt kan jag tänka mig att man får lite sämre respons i svängar eftersom snowboardboots oftast är lite lösare i tårna.</p><p>Man kan säkert spänna bootsen lite hårdare men osäker på om man får samma prestanda som i ett par skidboots.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hellis81, post: 1144045, member: 167523"] Ingen aning. Som sagt har ingen koll på om det fungerar eller inte. Är inte ens skidåkare själv, men jag vet hur mycket skidåkare gnäller på sina boots, som snowboardåkare har man inte de problemen. Det är svårt att hitta några recensioner, finns en på Amazon. Enligt intervju med tillverkaren så använder han de på alla underlag och alla delar av berget. Men det ska man säkert ta med en nypa salt. En recension är inte heller mycket att gå på. Det man däremot ser är att man hamnar nog någon centimeter högre upp än med vanliga skidboots. Frågan är hur det påverkar. I övrigt kan jag tänka mig att man får lite sämre respons i svängar eftersom snowboardboots oftast är lite lösare i tårna. Man kan säkert spänna bootsen lite hårdare men osäker på om man får samma prestanda som i ett par skidboots. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Less på pjäxoroblem
Tillbaka
Topp