Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Leta boende tillsammans för ett par månader i Alperna?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jojesten" data-source="post: 1206467" data-attributes="member: 170703"><p>[USER=173800]@slonken88[/USER] mina vänner driver Cloud Citadel och jag bor i Briancon. </p><p>Just byn Briancon är inte superturistigt med massvis med after ski etc, grannbyarna Villeneuve och Chantmerle som sitter ihop i samma liftsystem har mer av det. </p><p>Men Cloud Citadel anordnar mycket aktiviteter, pub quiz, utflykter, gemensam matlagning osv. De har också ett stort rum för co-working om man jobbar remote, där finns bra arbetsytor, bra internet etc. </p><p></p><p>Briancon är jättefint och är en supermysig by. Det är en "riktig" liten stad då ca 12000 personer bor här året om. Sjukt bra klättring (året om!) också! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jojesten, post: 1206467, member: 170703"] [USER=173800]@slonken88[/USER] mina vänner driver Cloud Citadel och jag bor i Briancon. Just byn Briancon är inte superturistigt med massvis med after ski etc, grannbyarna Villeneuve och Chantmerle som sitter ihop i samma liftsystem har mer av det. Men Cloud Citadel anordnar mycket aktiviteter, pub quiz, utflykter, gemensam matlagning osv. De har också ett stort rum för co-working om man jobbar remote, där finns bra arbetsytor, bra internet etc. Briancon är jättefint och är en supermysig by. Det är en "riktig" liten stad då ca 12000 personer bor här året om. Sjukt bra klättring (året om!) också! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Leta boende tillsammans för ett par månader i Alperna?
Tillbaka
Topp