Letar 1 eller 2 personer att bo med i Trysil!:)

HenrikSam

Ny medlem
hej,
Har varit i Trysil sedan andra december men bytte jobb för ett par veckor sedan och blev då av med mitt boende(fick det med mitt förra jobb). Har bott hos en polare sedan dess, dock kommer hans flickvän hit snart och då åker jag troligen ut ;/. Har hur som helst kollat runt lite och det verkar vara svårt o hitta något så här en månad in på säsongen, har dock snubblat över ett boende som kostar 5 tusen kronor i månaden vilket är lite mycket för bara en person.. Kan inte alla detaljer om boendet men vet att det består av ett öppet rum med ett litet kök och två dubbelsängar. Alltså 4 personer, dock känner jag folk som delar ett likadant rum redan och det låter på dem som att 4 personer är lite mycket när det gäller en sådan lång period att bo ihop. (lägenheterna är troligen gjorda för 1-2 veckors boende). Hur som helst så ligger de ungefär 200 meter från Fjellekspressen(T2) på turistsenteret.. ungefär 30 meter till ICA och 100 meter till SAS radisson.
Låter det lite intressant, skriv här! Letar efter en eller två avslappnade och ödmjuka personer som kan tänka sig att dela på hyran fram till i slutet av april!:D
har som sagt inte lägenheten för tillfället men pratade via telefon med dem idag och lägenheten var ledig just nu!

Senast ändrad:
Tjena! Det här låter ju jätte bra! Har du något nummer så skulle vi kunna ringa dig och höra lite mer?

Hej! Jag kommer till Trysil imorgon och behöver ett boende. Kommer jobba på Radisson så det där låter perfekt! Bor också hos en kompis på personalhotellet tills jag hittar något annat. Maila mig: lindasimonsson@hotmail.com

Hej, jag vill vældigt gærna dela læg, ring eller sms:a så kan vi møtas nånstans. Ska jobba hær under sæsongen och behøver som sagt nånstans att bo, om det ær fler som læser detta så hør gærna av er. Mvh Sanna 47 158 120

jag och frida (fridaannie)är väldigt intresserade.
hör av dig till min mail sofie.sunden@gmail.com
vi är vana att trängas och är riktigt härliga människor att umgås med.
om du nu redan har hittat någon att bo med, har du några tips vart man kan leta efter annat boende?
Vet du om det finns mer liknande lägenheter?

Om någon annan behöver 2 inneboende eller vill dela lägenhet med oss två så är det bara att mejla.

Shoo =)
Jag är sjuuuukt intersserad!!
Hoppas de inte är försent!
Bor och jobbar här i trysil nu också :)
Och förtillfället bor ja med tre tjejer, Och känner väl kanske mer softare vibes med killar! I vilket fall är hyran för hög :S
Speciellt om man ska vara ödmjuk and relaxt ^^
Då är ja rätt person :)

Hör av dig till min mejl

nenne-persson@hotmail.com

Peace Jen

Snödjup

Tillbaka
Topp