Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar boende i St. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="silverminken" data-source="post: 134313" data-attributes="member: 55764"><p>Hey gött folk, kommer att åka ner i Anton i mitten-slutet av januari och stanna resten av säsongen. Vill du följa med?? </p><p>Har du boende till mig??...allt jag kräver är en sängplats och ett tvagningsställ =)</p><p>planerar att klara mig utan jobb så långt det går men om någon skulle vifta med ett höginkomstjobb där jag får åka skidor nästan hela veckan så lär jag väl inte rygga tillbaks!!</p><p></p><p>Maila igår spå silverminken_tomas@yahoo.com!!!!</p><p></p><p>Peace, Micke!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="silverminken, post: 134313, member: 55764"] Hey gött folk, kommer att åka ner i Anton i mitten-slutet av januari och stanna resten av säsongen. Vill du följa med?? Har du boende till mig??...allt jag kräver är en sängplats och ett tvagningsställ =) planerar att klara mig utan jobb så långt det går men om någon skulle vifta med ett höginkomstjobb där jag får åka skidor nästan hela veckan så lär jag väl inte rygga tillbaks!! Maila igår spå silverminken_tomas@yahoo.com!!!! Peace, Micke!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar boende i St. Anton
Tillbaka
Topp