Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar boende i St. Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pjersson" data-source="post: 134314" data-attributes="member: 52129"><p>Tja!</p><p>Detta inlägg kommer säkerligen inte att hjälpa dig speciellt mycket men jag letar också boende och ett jobb. Skulle kunna klara mig ett par månader utan jobb men vill helst inte barskrapa kontot så ett jobb som kan täcka upp hyra och liftkort vore mer än välkommet. Ni där ute som har koll; är det för sent att dra ner i början av januari om man är ute efter ett deltidsjobb? </p><p></p><p>Maila gärna på pezze_zap@hotmail.com</p><p></p><p>fred, kärlek och förståelse!</p><p></p><p>/Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pjersson, post: 134314, member: 52129"] Tja! Detta inlägg kommer säkerligen inte att hjälpa dig speciellt mycket men jag letar också boende och ett jobb. Skulle kunna klara mig ett par månader utan jobb men vill helst inte barskrapa kontot så ett jobb som kan täcka upp hyra och liftkort vore mer än välkommet. Ni där ute som har koll; är det för sent att dra ner i början av januari om man är ute efter ett deltidsjobb? Maila gärna på pezze_zap@hotmail.com fred, kärlek och förståelse! /Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar boende i St. Anton
Tillbaka
Topp