Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
letar boende och skibumpolare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Franklin" data-source="post: 848244" data-attributes="member: 92539"><p>Jag är ledig ungefär 1½ vecka med start den 24 januari och hoppas kunna spendera tiden på ett berg någonstans.. </p><p>Dumt nog ligger min ledighet till så att jag inte kan dra på någon organiserad resa med någon researrangör eftersom de kör lördag-lördag..</p><p></p><p>Frågan lyder därför, finns det någon/några som har en sängplats/soffa/golv ledigt och gärna vill ha sällskap av en skidåkare/fotograf en vecka eller mer? Eller någon som har samma dilemma som mig med att inte kunna åka med någon researrangör och vill glida iväg någonstans?</p><p></p><p>Är öppen för förslag när det gäller skidort, både i norden, alperna eller längre bort.</p><p></p><p>mvh</p><p>Jocke</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Franklin, post: 848244, member: 92539"] Jag är ledig ungefär 1½ vecka med start den 24 januari och hoppas kunna spendera tiden på ett berg någonstans.. Dumt nog ligger min ledighet till så att jag inte kan dra på någon organiserad resa med någon researrangör eftersom de kör lördag-lördag.. Frågan lyder därför, finns det någon/några som har en sängplats/soffa/golv ledigt och gärna vill ha sällskap av en skidåkare/fotograf en vecka eller mer? Eller någon som har samma dilemma som mig med att inte kunna åka med någon researrangör och vill glida iväg någonstans? Är öppen för förslag när det gäller skidort, både i norden, alperna eller längre bort. mvh Jocke [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
letar boende och skibumpolare
Tillbaka
Topp