Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar boende st Anton 15/16
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kayzzz" data-source="post: 1063755" data-attributes="member: 154496"><p>Tjena!</p><p>Jag är en 19årig brud från skåne som ska dra ner ensam till alperna i vinter.</p><p>Jag gillar: Puderåkning, festival, tåg, öl, techno, trap, fotboll, serier (trailer park boys ?), chilla, malmö med mera.</p><p>Jag har bott i kollektiv tidigare så är proffs på att bo med andra personer, jag bakar rätt mycket och bjuder alltid så det e ju nice för er eftersom jag är killer på att baka (mina polare och mitt gamla kollektiv kan intyga). Får jag feeling gör jag pannkakor till alla när jag är bakis, sker ändå rätt ofta. Riktigt bra på att städa toaletter och kök.</p><p>Vet inte riktigt vad mer jag ska berätta! Hör gärna av er om ni undrar något eller tycker att jag verkar reko!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kayzzz, post: 1063755, member: 154496"] Tjena! Jag är en 19årig brud från skåne som ska dra ner ensam till alperna i vinter. Jag gillar: Puderåkning, festival, tåg, öl, techno, trap, fotboll, serier (trailer park boys ?), chilla, malmö med mera. Jag har bott i kollektiv tidigare så är proffs på att bo med andra personer, jag bakar rätt mycket och bjuder alltid så det e ju nice för er eftersom jag är killer på att baka (mina polare och mitt gamla kollektiv kan intyga). Får jag feeling gör jag pannkakor till alla när jag är bakis, sker ändå rätt ofta. Riktigt bra på att städa toaletter och kök. Vet inte riktigt vad mer jag ska berätta! Hör gärna av er om ni undrar något eller tycker att jag verkar reko! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar boende st Anton 15/16
Tillbaka
Topp