Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Letar efter allroundskidor-skidor och pjexor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Luuuthman" data-source="post: 144507" data-attributes="member: 23029"><p>håller med de andra som hävdat att pjäxor är det du ska lägga krut på i första hand. själv körjag med ett par Salomon X-wave 9, funkar kalas för mina fötter. höjer men upp bakkappan får man dessutom lite mer stöd bakåt, vilket jag tycker är skönt. så jag kan inte annat än rekommender adem. </p><p></p><p>när det gäller skidor så håller jag med om att Ross B2 verkar vara ett bra val för din del. eller varför inte ett par dynastar 4800 eller 8000. båda har fått mkt bra kritik, båda i och utanför pisten. plus en liten twintip gör att det går att landa baklänges.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Luuuthman, post: 144507, member: 23029"] håller med de andra som hävdat att pjäxor är det du ska lägga krut på i första hand. själv körjag med ett par Salomon X-wave 9, funkar kalas för mina fötter. höjer men upp bakkappan får man dessutom lite mer stöd bakåt, vilket jag tycker är skönt. så jag kan inte annat än rekommender adem. när det gäller skidor så håller jag med om att Ross B2 verkar vara ett bra val för din del. eller varför inte ett par dynastar 4800 eller 8000. båda har fått mkt bra kritik, båda i och utanför pisten. plus en liten twintip gör att det går att landa baklänges..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Letar efter allroundskidor-skidor och pjexor
Tillbaka
Topp