Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar efter dem som verkligen vill åka skidor/bräda
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Anatoli" data-source="post: 1050265" data-attributes="member: 134524"><p>Hej!</p><p></p><p>Som rubriken hänvisar letar jag efter dem som VILL ÅKA antingen bräda eller skidor. Nivå spelar inte så stor roll. Viktigaste är att du är rätt person dvs vill åka och utbyte erfarenhet.</p><p>Jag själv är väldigt flexibel när det gäller lediga tider och är öppet för olika förslag. Så som resor inom Norden. Utländska resor kan vara lite svårt med att jag har redan två inplanerade och en av de är bokat. Men man vet aldrig. Lavin sök/rädning träningen och andra grupaktiviteter är också intressant för mig.</p><p>Jag själv är en "skidåkare".</p><p></p><p>MVH/Anatoli</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Anatoli, post: 1050265, member: 134524"] Hej! Som rubriken hänvisar letar jag efter dem som VILL ÅKA antingen bräda eller skidor. Nivå spelar inte så stor roll. Viktigaste är att du är rätt person dvs vill åka och utbyte erfarenhet. Jag själv är väldigt flexibel när det gäller lediga tider och är öppet för olika förslag. Så som resor inom Norden. Utländska resor kan vara lite svårt med att jag har redan två inplanerade och en av de är bokat. Men man vet aldrig. Lavin sök/rädning träningen och andra grupaktiviteter är också intressant för mig. Jag själv är en "skidåkare". MVH/Anatoli [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar efter dem som verkligen vill åka skidor/bräda
Tillbaka
Topp