Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Letar Efter En BehÅllare Till Snowpulse 1.0 Systemet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ohlslof" data-source="post: 1054401" data-attributes="member: 100411"><p>Tja! Har lyckats lösa en ny patron så allt är lugnt.. </p><p>Men problemet jag hade var att jag var tvungen att skruva av toppen på behållaren vilket inte gick att lösa för det satt som berget, så fick lämna den i Kanada.. Jag åkte med Condor </p><p>Du kan behöva snacka med bolaget du ska flyga med så de vet att du ska ha den med dig så kommer de ge dig den infon du behöver..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ohlslof, post: 1054401, member: 100411"] Tja! Har lyckats lösa en ny patron så allt är lugnt.. Men problemet jag hade var att jag var tvungen att skruva av toppen på behållaren vilket inte gick att lösa för det satt som berget, så fick lämna den i Kanada.. Jag åkte med Condor Du kan behöva snacka med bolaget du ska flyga med så de vet att du ska ha den med dig så kommer de ge dig den infon du behöver.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Letar Efter En BehÅllare Till Snowpulse 1.0 Systemet
Tillbaka
Topp