Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar efter en person att fylla min plats i januari i Champoluc
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EliasNilsson-" data-source="post: 1290803" data-attributes="member: 187923"><p>Vi är ett gäng på 6 personer som hyr en lägenhet i Champoluc, men eftersom jag har tentor kommer jag tyvärr inte kunna komma dit förrän början av februari.</p><p></p><p>Så letar efter någon som är intresserad av att vara min avbytare i drygt en månad när jag inte kan vara där. Det är alltså ledigt redan nu i december också om det skulle vara av intresse.</p><p></p><p>Hör gärna av är om ni skulle vara intresserade av en kortare period också.</p><p></p><p>Allt gott.</p><p>Elias</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EliasNilsson-, post: 1290803, member: 187923"] Vi är ett gäng på 6 personer som hyr en lägenhet i Champoluc, men eftersom jag har tentor kommer jag tyvärr inte kunna komma dit förrän början av februari. Så letar efter någon som är intresserad av att vara min avbytare i drygt en månad när jag inte kan vara där. Det är alltså ledigt redan nu i december också om det skulle vara av intresse. Hör gärna av är om ni skulle vara intresserade av en kortare period också. Allt gott. Elias [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar efter en person att fylla min plats i januari i Champoluc
Tillbaka
Topp