Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar kompisar till säsongen 16/17
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gabrielabbe" data-source="post: 1075547" data-attributes="member: 158431"><p>Tjenare!</p><p>Jag skulle också kunna tänka mig en säsong med er grabbar från götet, var kvittar, bara det är ett skönt ställe i alperna! Just nu är jag ensam men söker nytt folk som också vill göra en säsong. Min tanke är ju att framförallt hänga i backen på dagen & baren på kvällen, men även jobb har jag tänkt mig!</p><p>Är själv en snubbe ifrån söder, Helsingborg och tog nyss studenten så är 19 år nu.</p><p></p><p>Hör gärna av er till mig ifall jag skulle få passa in så kan vi absolut snacka mer!</p><p></p><p>Med vänlig hälsning,</p><p>Gabriel A</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gabrielabbe, post: 1075547, member: 158431"] Tjenare! Jag skulle också kunna tänka mig en säsong med er grabbar från götet, var kvittar, bara det är ett skönt ställe i alperna! Just nu är jag ensam men söker nytt folk som också vill göra en säsong. Min tanke är ju att framförallt hänga i backen på dagen & baren på kvällen, men även jobb har jag tänkt mig! Är själv en snubbe ifrån söder, Helsingborg och tog nyss studenten så är 19 år nu. Hör gärna av er till mig ifall jag skulle få passa in så kan vi absolut snacka mer! Med vänlig hälsning, Gabriel A [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar kompisar till säsongen 16/17
Tillbaka
Topp