Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
letar ny longboard för cruising
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Spangel" data-source="post: 785187" data-attributes="member: 101065"><p>beror mest på vad du har för bushings (den mjuka gummidelen i mitten), kostar cirkus en hundring att byta ut, men paris original är bra ^^ Holey har inte lika bra kvalitet på aluminiumet har jag för mig, och använder ofta aluminium igen som har blivit över, medans paris alltid har ny aluminium till alla truckar... vissa tycker ju även att holey är snyggare, men jag tycker de är asfula :P paris har ju mycket snyggar färger, de nya vita/lila är ju sjukt 6iga, själv kör jag på Paris Colton truckar (vita me svarta figurer på ^^)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Spangel, post: 785187, member: 101065"] beror mest på vad du har för bushings (den mjuka gummidelen i mitten), kostar cirkus en hundring att byta ut, men paris original är bra ^^ Holey har inte lika bra kvalitet på aluminiumet har jag för mig, och använder ofta aluminium igen som har blivit över, medans paris alltid har ny aluminium till alla truckar... vissa tycker ju även att holey är snyggare, men jag tycker de är asfula :P paris har ju mycket snyggar färger, de nya vita/lila är ju sjukt 6iga, själv kör jag på Paris Colton truckar (vita me svarta figurer på ^^) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Sommar
Övriga sommaraktiveter
letar ny longboard för cruising
Tillbaka
Topp