Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar resekompisar och boende i St.Anton!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vanussa" data-source="post: 914291" data-attributes="member: 127683"><p>Hello people! </p><p></p><p>Jag hade tänkt åka ner till St.Anton nu till säsongsstarten. Har två vänner som jag ska säsonga med, men dom åker inte ner förrän i slutet av December.</p><p>Det jag behöver är alltså ett boende från början av December, och eventuellt några schyssta kompisar att åka ner med.</p><p>Nån som känner att dom kan help out här? </p><p></p><p>Släng iväg ett mail till mig isånnafall, så diskuterar vi lite mer!</p><p>VanessaL_91@hotmail.com</p><p></p><p>Hörs,</p><p>Vanessa</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vanussa, post: 914291, member: 127683"] Hello people! Jag hade tänkt åka ner till St.Anton nu till säsongsstarten. Har två vänner som jag ska säsonga med, men dom åker inte ner förrän i slutet av December. Det jag behöver är alltså ett boende från början av December, och eventuellt några schyssta kompisar att åka ner med. Nån som känner att dom kan help out här? Släng iväg ett mail till mig isånnafall, så diskuterar vi lite mer! VanessaL_91@hotmail.com Hörs, Vanessa [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Letar resekompisar och boende i St.Anton!
Tillbaka
Topp