Letar sängsplats i Fernie!

Jaybei

Ny medlem
Letar sängsplats i Fernie!
Tjafan! jag är en ensam kille som vill till Fernie och är ute efter någonstans att bo har tänkt att åka sent i december/ i början av januari och stanna till april.. Hör gärna av er om ni har plats eller vet någon som har.

Undrar du något tveka inte på att skriva!!!
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp