Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Letar stora goggles
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nilber" data-source="post: 1254631" data-attributes="member: 86230"><p>Dom sitter som ett smäck( kör sweet hjälm), bra synfält och bra lins. Storleken är inte lika stor som tex Dragon NFX som är större utan jag upplever dom som stora men ändå lagom i storleken. </p><p>De smiter åt bra runt ansiktet så har i aldrig upplevt något vinddrag, aldrig immat igen. Har samlat på mig och använt en del googles i mina dagar och dessa är nog den jag har varit mest nöjd med.</p><p>Köpte ett par till min sambo som annars inte gillar googles av modell större(då hon har ett litet huvud och ansikte) men hon använder dom jämnt och har aldrig klagat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nilber, post: 1254631, member: 86230"] Dom sitter som ett smäck( kör sweet hjälm), bra synfält och bra lins. Storleken är inte lika stor som tex Dragon NFX som är större utan jag upplever dom som stora men ändå lagom i storleken. De smiter åt bra runt ansiktet så har i aldrig upplevt något vinddrag, aldrig immat igen. Har samlat på mig och använt en del googles i mina dagar och dessa är nog den jag har varit mest nöjd med. Köpte ett par till min sambo som annars inte gillar googles av modell större(då hon har ett litet huvud och ansikte) men hon använder dom jämnt och har aldrig klagat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Letar stora goggles
Tillbaka
Topp