Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Letar Turbindning för att åka ner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Blidee" data-source="post: 971011" data-attributes="member: 76971"><p><a href="http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=248056" target="_blank">http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=248056</a> här finns en del info ang. Guardian. Principiellt är jag emot att köpa förstaårsprodukter för det finns alltid ett par "barnsjukdomar" som tillverkaren inte kunnat testa för. Bättre att vänta 1-2år tills ska småsaker är lösta och man vet att det funkar som det ska. </p><p></p><p>Till ämnet, jag har åkt en säsong vardera på duke och barons och har inte haft något problem med någon av dem. Efter ett antal hundra åkdagar slits dem absolut ut, vad jag har märkt så är det mest i gå/åkmekanismen vilket får hela bindningen att rucka fram och tillbaka. Detta kan va något dem löst på senare versioner, nån som vet? </p><p></p><p>Mina barons använde jag egentligen som inboundsbindning, då jag turar på plum, så det blev utsatt för en del stryk men tog det utan problem.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Blidee, post: 971011, member: 76971"] [URL]http://www.tetongravity.com/forums/showthread.php?t=248056[/URL] här finns en del info ang. Guardian. Principiellt är jag emot att köpa förstaårsprodukter för det finns alltid ett par "barnsjukdomar" som tillverkaren inte kunnat testa för. Bättre att vänta 1-2år tills ska småsaker är lösta och man vet att det funkar som det ska. Till ämnet, jag har åkt en säsong vardera på duke och barons och har inte haft något problem med någon av dem. Efter ett antal hundra åkdagar slits dem absolut ut, vad jag har märkt så är det mest i gå/åkmekanismen vilket får hela bindningen att rucka fram och tillbaka. Detta kan va något dem löst på senare versioner, nån som vet? Mina barons använde jag egentligen som inboundsbindning, då jag turar på plum, så det blev utsatt för en del stryk men tog det utan problem. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Letar Turbindning för att åka ner
Tillbaka
Topp