Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Letar Turbindning för att åka ner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mountain_Man" data-source="post: 971056" data-attributes="member: 13863"><p>Tjaa!</p><p></p><p> Impulsköpte ett par Ross Super 7 (195) i våras till bra pris. Ligger hemma i garaget utan bindningar och jag funderar starkt på att förse dem med Salomon Guardian. Dels tror jag att Guardian blir mäktigt snygga på Super 7 men framförallt gillar jag möjligheten att kunna växla mellan skid- och gåläge utan att ta av skidorna. Blir med största säkerhet en hel del flackåkning utan hudar och då är det grymt skönt att kunna lossa på hälen utan att ta av skidorna ... Mina knän ha fått ta en hel del stryk vid hajkande med fast häl, måste se upp med det!</p><p></p><p>För mer seriös turåkning har jag mina Sidestash med Dynafit ... Super 7 blir nog mest att använda vid liftbetjänad offpist.</p><p></p><p>/MM</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mountain_Man, post: 971056, member: 13863"] Tjaa! Impulsköpte ett par Ross Super 7 (195) i våras till bra pris. Ligger hemma i garaget utan bindningar och jag funderar starkt på att förse dem med Salomon Guardian. Dels tror jag att Guardian blir mäktigt snygga på Super 7 men framförallt gillar jag möjligheten att kunna växla mellan skid- och gåläge utan att ta av skidorna. Blir med största säkerhet en hel del flackåkning utan hudar och då är det grymt skönt att kunna lossa på hälen utan att ta av skidorna ... Mina knän ha fått ta en hel del stryk vid hajkande med fast häl, måste se upp med det! För mer seriös turåkning har jag mina Sidestash med Dynafit ... Super 7 blir nog mest att använda vid liftbetjänad offpist. /MM [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Letar Turbindning för att åka ner
Tillbaka
Topp