Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Letar Turbindning för att åka ner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="iLd0tt0re" data-source="post: 972390" data-attributes="member: 121682"><p>Jag har också ett par Baron (Small) som sitter på BD Justice 185. Tycker att det är en riktigt bra bindning och så länge man inte ska gå länge känns den inte för tung. Hade även ett par Marker Tour F12 förut men de tyckte jag inte fullt lika mycket om. De kändes mycket plastigare och det lät som om de gick sönder varje gång man tryckte ned pjäxan. Utöver detta har jag inget att klaga på hos F12.</p><p></p><p>Så, Marker Tour/Baron/Duke är väl lämpliga alternativ. Eller den nya Guardian som verkar lovande. Det är en klar fördel att slippa ta av skidan för att switcha mellan åk- och gåläge.</p><p></p><p>Dynafit är estetiskt tilltalande och ett smart koncept men knappast något som "jag-hajkar-30-minuter-från-liften"-behöver.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="iLd0tt0re, post: 972390, member: 121682"] Jag har också ett par Baron (Small) som sitter på BD Justice 185. Tycker att det är en riktigt bra bindning och så länge man inte ska gå länge känns den inte för tung. Hade även ett par Marker Tour F12 förut men de tyckte jag inte fullt lika mycket om. De kändes mycket plastigare och det lät som om de gick sönder varje gång man tryckte ned pjäxan. Utöver detta har jag inget att klaga på hos F12. Så, Marker Tour/Baron/Duke är väl lämpliga alternativ. Eller den nya Guardian som verkar lovande. Det är en klar fördel att slippa ta av skidan för att switcha mellan åk- och gåläge. Dynafit är estetiskt tilltalande och ett smart koncept men knappast något som "jag-hajkar-30-minuter-från-liften"-behöver. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Letar Turbindning för att åka ner
Tillbaka
Topp