Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Letar Turbindning för att åka ner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FF" data-source="post: 972639" data-attributes="member: 40931"><p>Ja jag håller med Markus. Jag vill kunna åka skidor med böjda knän och inte behöva fara runt som en lyktstolpe...</p><p></p><p>Men sen är det väl också lite av en funktion av pjäxornas styvhet tycker jag. Om du kör i mjuka randonneskor kanske det är bättre med en lite mer upprätt vinkel eftersom du kan flexa mer i pjäxan. Medans om du är låst i upprätt läge med pisstyva pjäxor otvivelaktigt kommer hamna i baksätet om du böjer på knäna utan att lägga vikt framåt.</p><p></p><p>Men som sagt är det en smaksak. Tex har jag för mig att många på tex TGR etc klagat på att TLT5orna är för framåtlutade? För mig känns de "just right".</p><p></p><p></p><p>EDIT: Och ja jag tror du slog huvudet på spiken med din bild, Nojlas.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FF, post: 972639, member: 40931"] Ja jag håller med Markus. Jag vill kunna åka skidor med böjda knän och inte behöva fara runt som en lyktstolpe... Men sen är det väl också lite av en funktion av pjäxornas styvhet tycker jag. Om du kör i mjuka randonneskor kanske det är bättre med en lite mer upprätt vinkel eftersom du kan flexa mer i pjäxan. Medans om du är låst i upprätt läge med pisstyva pjäxor otvivelaktigt kommer hamna i baksätet om du böjer på knäna utan att lägga vikt framåt. Men som sagt är det en smaksak. Tex har jag för mig att många på tex TGR etc klagat på att TLT5orna är för framåtlutade? För mig känns de "just right". EDIT: Och ja jag tror du slog huvudet på spiken med din bild, Nojlas. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Letar Turbindning för att åka ner
Tillbaka
Topp