Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alxhagst" data-source="post: 834354" data-attributes="member: 103751"><p>Jag beställde ett par Armada AR7 från Skidbutiken 16 November, stod att leveransen skulle ske V.46, sen skickade jag ett mail och frågade varför jag fortfarande inte fått min leverans, de svarade inte på det mailet och nästa dag stod det att leveransen skulle ske mellan vecka 47-48. På Måndagen V.49 hade jag fortfarande inte fått min leverans och jag skickade ännu ett mail. </p><p></p><p>De svarade att de var hemskt ledsna över förseningen och sa att leveransen skulle ske denna vecka. Nu är det Torsdag och har fortfarande inte fått någon leverans. Det står fortfarande v.47-48 på hemsidan. </p><p></p><p>Jag börjar bli rätt orolig att jag inte kommer få mina skidor i tid då jag åker iväg 25 december. Bör man förbereda sig för att beställa från en annan sida?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alxhagst, post: 834354, member: 103751"] Jag beställde ett par Armada AR7 från Skidbutiken 16 November, stod att leveransen skulle ske V.46, sen skickade jag ett mail och frågade varför jag fortfarande inte fått min leverans, de svarade inte på det mailet och nästa dag stod det att leveransen skulle ske mellan vecka 47-48. På Måndagen V.49 hade jag fortfarande inte fått min leverans och jag skickade ännu ett mail. De svarade att de var hemskt ledsna över förseningen och sa att leveransen skulle ske denna vecka. Nu är det Torsdag och har fortfarande inte fått någon leverans. Det står fortfarande v.47-48 på hemsidan. Jag börjar bli rätt orolig att jag inte kommer få mina skidor i tid då jag åker iväg 25 december. Bör man förbereda sig för att beställa från en annan sida? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Tillbaka
Topp