Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Elofson" data-source="post: 835230" data-attributes="member: 46286"><p>Hjehej!</p><p></p><p>Det är bara att instämma i klagosången - ursopigt även av en webbleverantör!!! Jag beställde ett par Line EP Pro shorty till min son den 26 okt av Skidbutiken.com och då stod det leverans 1-4 dgr. Glad i hågen och hoppfull ringde jag veckan därpå och någon svarade att de har problem med leveranserna av Line! Sedan förändrades tiden på nätet till v45/46 och sen igen till v47/48. Jag har mailat 4 ggr utan att någon svarar. Kan bli galen på en sååååå dålig service, det sista på engelska till finska mailadressen men finnarna kan väl inte engelska som vanligt!!!!!! Ska ringa imorgon igen - pinsamt dåligt - först var det ju meningen att vi skulle¨lightåka i Romme el nåt på försäsong, nu vet jag inte ens om jag ska hoppas på julklapp! Tyvärr betalade jag med kort så mina pengar har de iallafall!</p><p></p><p>Varning, varning för Skidbutiken.com om ni vill ha era skidor kvickt!!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Elofson, post: 835230, member: 46286"] Hjehej! Det är bara att instämma i klagosången - ursopigt även av en webbleverantör!!! Jag beställde ett par Line EP Pro shorty till min son den 26 okt av Skidbutiken.com och då stod det leverans 1-4 dgr. Glad i hågen och hoppfull ringde jag veckan därpå och någon svarade att de har problem med leveranserna av Line! Sedan förändrades tiden på nätet till v45/46 och sen igen till v47/48. Jag har mailat 4 ggr utan att någon svarar. Kan bli galen på en sååååå dålig service, det sista på engelska till finska mailadressen men finnarna kan väl inte engelska som vanligt!!!!!! Ska ringa imorgon igen - pinsamt dåligt - först var det ju meningen att vi skulle¨lightåka i Romme el nåt på försäsong, nu vet jag inte ens om jag ska hoppas på julklapp! Tyvärr betalade jag med kort så mina pengar har de iallafall! Varning, varning för Skidbutiken.com om ni vill ha era skidor kvickt!!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Tillbaka
Topp