Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alxhagst" data-source="post: 835451" data-attributes="member: 103751"><p>En uppdate angående Skidbutiken. </p><p></p><p>Jag ringde till dem idag eftersom jag fortfarande inte fått mina skidor. En finne svarade på svängelska, och berättade att det är bindningarna som är försenade. Alltså finns skidor från Armada i lagret, men det är bindingar som saknas. Jag frågade dock om det fanns några andra bindningar än mina Marker Jester, men de enda de hade i lager var <em>ett</em> par rossignol. </p><p></p><p>De skulle fått leverans från Look förra veckan och lika med Marker, men han beräknade att de flesta bindingarna skulle komma in i slutet av denna vecka eller i början av nästa vecka, vilket inte känns väldigt trovärdigt med tanke på deras tidigare \"lovande\". Han påstod dock att jag skulle fått det levererat innan jul, men eftersom jag åker iväg 25:e December frågade jag om han kunde lova det till 100% vilket han inte kunde och sa att jag skulle ringa på Onsdag om två dagar då han hade mer information. </p><p></p><p>Så som det ser ut nu verkar det finnas två alternativ. </p><p>1. Beställ endast skidorna, som då ska ta 4dagar. </p><p>2. Ta tillbaka beställningen och beställa från en annan sida. </p><p></p><p>- På tal om andra sidor. funderar på alternativ två då jag börjar bli desperat och någon som vet ungefär hur lång tid det tar att leverera för Sport-Conrad?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alxhagst, post: 835451, member: 103751"] En uppdate angående Skidbutiken. Jag ringde till dem idag eftersom jag fortfarande inte fått mina skidor. En finne svarade på svängelska, och berättade att det är bindningarna som är försenade. Alltså finns skidor från Armada i lagret, men det är bindingar som saknas. Jag frågade dock om det fanns några andra bindningar än mina Marker Jester, men de enda de hade i lager var [i]ett[/i] par rossignol. De skulle fått leverans från Look förra veckan och lika med Marker, men han beräknade att de flesta bindingarna skulle komma in i slutet av denna vecka eller i början av nästa vecka, vilket inte känns väldigt trovärdigt med tanke på deras tidigare \"lovande\". Han påstod dock att jag skulle fått det levererat innan jul, men eftersom jag åker iväg 25:e December frågade jag om han kunde lova det till 100% vilket han inte kunde och sa att jag skulle ringa på Onsdag om två dagar då han hade mer information. Så som det ser ut nu verkar det finnas två alternativ. 1. Beställ endast skidorna, som då ska ta 4dagar. 2. Ta tillbaka beställningen och beställa från en annan sida. - På tal om andra sidor. funderar på alternativ två då jag börjar bli desperat och någon som vet ungefär hur lång tid det tar att leverera för Sport-Conrad? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Tillbaka
Topp