Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alxhagst" data-source="post: 835522" data-attributes="member: 103751"><p>Du har helt rätt Jenli89, jag ringde som sagt idag, och bad tillslut min finsktalande far att ringa upp honom och han gjorde det nyss. Det han fick ut av honom är att det är alla bindningar som är försenade och att de försökt med alla möjliga sätt för att fixa det och att det just nu är ett stort problem men att de inte kan göra så mycket eftersom det inte är deras fel. </p><p></p><p>Så det är som du säger ett tråkigt år för dem, han berätta att det just nu är kaotiskt för dem och att de sitter 3-4 timmar varje dag för att meddela alla kunder om allt. </p><p>Och innan det bestämde jag mig för att vända mig till Sport-Conrad, men tyvärr så var AR7:an slut hos dem men dock fanns bindningen. så min enda utväg i hopp om ar7:an är skidbutiken. </p><p></p><p>men han lovade dock att paketet ska levereras till jul och att de sätter på andra bindningar för samma pris om bindningarna inte kommer som planerat.</p><p></p><p>blir det akut läge anlitar dem något som han kallade specialdelivery UPS. leveransen sker från Finland till Sverige på 1dag.</p><p></p><p>Så ett tips för er som har problem, ring och kolla vad det är som är felet för just eran beställning, och om det går att lösa på andra sätt. För det känns lite lugnare nu när man vet vad som pågår!</p><p></p><p>Så ni behöver inte oroa er över att de kommer blåsa er, de försöker göra allt för att få det att funka och verkar kompromissa om det är illa, ni kan ju när som helst ta tillbaka eran beställning och få pengarna tillbaka, men som sagt ring och kolla hur det just ligger till för er!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alxhagst, post: 835522, member: 103751"] Du har helt rätt Jenli89, jag ringde som sagt idag, och bad tillslut min finsktalande far att ringa upp honom och han gjorde det nyss. Det han fick ut av honom är att det är alla bindningar som är försenade och att de försökt med alla möjliga sätt för att fixa det och att det just nu är ett stort problem men att de inte kan göra så mycket eftersom det inte är deras fel. Så det är som du säger ett tråkigt år för dem, han berätta att det just nu är kaotiskt för dem och att de sitter 3-4 timmar varje dag för att meddela alla kunder om allt. Och innan det bestämde jag mig för att vända mig till Sport-Conrad, men tyvärr så var AR7:an slut hos dem men dock fanns bindningen. så min enda utväg i hopp om ar7:an är skidbutiken. men han lovade dock att paketet ska levereras till jul och att de sätter på andra bindningar för samma pris om bindningarna inte kommer som planerat. blir det akut läge anlitar dem något som han kallade specialdelivery UPS. leveransen sker från Finland till Sverige på 1dag. Så ett tips för er som har problem, ring och kolla vad det är som är felet för just eran beställning, och om det går att lösa på andra sätt. För det känns lite lugnare nu när man vet vad som pågår! Så ni behöver inte oroa er över att de kommer blåsa er, de försöker göra allt för att få det att funka och verkar kompromissa om det är illa, ni kan ju när som helst ta tillbaka eran beställning och få pengarna tillbaka, men som sagt ring och kolla hur det just ligger till för er! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Tillbaka
Topp