Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Alxhagst" data-source="post: 835539" data-attributes="member: 103751"><p>ja det känns lite lättande, får se vad dom säger på onsdagen. </p><p></p><p>Jo jag menar det, jag har kollat varje dag om de har uppdaterat men de har inte varit någon uppdatering sen 3 veckor tillbaka vilket jag tycker är dåligt, för det är som du säger, det blir mindre kaos då. </p><p></p><p>Jag kollade upp det precis och självklart var det mina 176cm som var slut, 181finns men vet inte om de blir för lång för mig eller snarare för svårhanterade. Jag är dock runt 190cm lång</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Alxhagst, post: 835539, member: 103751"] ja det känns lite lättande, får se vad dom säger på onsdagen. Jo jag menar det, jag har kollat varje dag om de har uppdaterat men de har inte varit någon uppdatering sen 3 veckor tillbaka vilket jag tycker är dåligt, för det är som du säger, det blir mindre kaos då. Jag kollade upp det precis och självklart var det mina 176cm som var slut, 181finns men vet inte om de blir för lång för mig eller snarare för svårhanterade. Jag är dock runt 190cm lång [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Tillbaka
Topp