Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Vitalis66" data-source="post: 839738" data-attributes="member: 92285"><p>Är det någon som fått sin leverans av Skidbutiken.com ?</p><p></p><p>Efter mitt tredje samtal med personalen på skidbutiken.com och ännu en ny bortförklaring till varför skidorna inte kan levereras. Så fick det vara nog, beställningen cancelerades och en ny beställning gjordes på sport conrad.</p><p></p><p>Vid första samtalet i november var det förseningar från leverantören, skidorna skulle komma in veckan efter.</p><p></p><p>Vid andra samtalet den 12 december så hade dom skidorna men saknade bindningarna. De skulle få en leverans på fredag så med lite tur så skulle de kunna leverera skidorna innan jul.</p><p></p><p>Och vid dagens samtal så får jag svaret att de inte fått några skidor från K2 men att leveransen hade fastnat i Tyskland pga. snöstormen! </p><p></p><p>Den mest troliga förklaringen till allt strul och alla bortförklaringar är nog att företaget har likvida problem och inte kan betala sina fakturor. Så ingen leverantör skickar några varor utan förskottsbetalning. Att företag som inte kan få varor på faktura underhåller sina kunder med bortförklaringar för att inte förlora dom är tyvärr inget ovanligt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Vitalis66, post: 839738, member: 92285"] Är det någon som fått sin leverans av Skidbutiken.com ? Efter mitt tredje samtal med personalen på skidbutiken.com och ännu en ny bortförklaring till varför skidorna inte kan levereras. Så fick det vara nog, beställningen cancelerades och en ny beställning gjordes på sport conrad. Vid första samtalet i november var det förseningar från leverantören, skidorna skulle komma in veckan efter. Vid andra samtalet den 12 december så hade dom skidorna men saknade bindningarna. De skulle få en leverans på fredag så med lite tur så skulle de kunna leverera skidorna innan jul. Och vid dagens samtal så får jag svaret att de inte fått några skidor från K2 men att leveransen hade fastnat i Tyskland pga. snöstormen! Den mest troliga förklaringen till allt strul och alla bortförklaringar är nog att företaget har likvida problem och inte kan betala sina fakturor. Så ingen leverantör skickar några varor utan förskottsbetalning. Att företag som inte kan få varor på faktura underhåller sina kunder med bortförklaringar för att inte förlora dom är tyvärr inget ovanligt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Tillbaka
Topp