Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="High" data-source="post: 841559" data-attributes="member: 119459"><p>Fick mina skidor idag! Skickades går!</p><p></p><p>Killarna på skidbutiken åkte själva och hämtade skidorna, stavar och skibag från generalagenten när de (Rossignol) inte levererade eller svarade på telefon.</p><p></p><p>För de som inte får svar kan jag bara rekomendera att ringa till Skidbutiken (mail är ganska hopplöst, även om jag faktiskt fick svar efter ett par dagar när jag översatte mailet till finska). De har svarat på alla mina samtal och förklarat hur det låg till. När de en gång inte svarade så ringde de själva upp efter 20 minuter...</p><p></p><p>Så för min del känns Skidbutiken helt seriösa med riktigt bra priser. Dock borde info på hemsidan vara bättre och så får man väl ta leveranstiden 1-4 dgr med en nypa salt...alt kolla innan man beställer om de verkligen har skidorna på lager.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="High, post: 841559, member: 119459"] Fick mina skidor idag! Skickades går! Killarna på skidbutiken åkte själva och hämtade skidorna, stavar och skibag från generalagenten när de (Rossignol) inte levererade eller svarade på telefon. För de som inte får svar kan jag bara rekomendera att ringa till Skidbutiken (mail är ganska hopplöst, även om jag faktiskt fick svar efter ett par dagar när jag översatte mailet till finska). De har svarat på alla mina samtal och förklarat hur det låg till. När de en gång inte svarade så ringde de själva upp efter 20 minuter... Så för min del känns Skidbutiken helt seriösa med riktigt bra priser. Dock borde info på hemsidan vara bättre och så får man väl ta leveranstiden 1-4 dgr med en nypa salt...alt kolla innan man beställer om de verkligen har skidorna på lager. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Leverans från skidbutiken.com
Tillbaka
Topp